Alătură-te echipei noastre și dezvoltă-ți cariera într-un mediu dinamic și inovator!
Suntem Hidrostyle, lideri în proiectarea și implementarea soluțiilor premium pentru centre spa și wellness. Cautăm oameni pasionați și talentați care să contribuie la povestea noastră de succes. Îți oferim oportunități reale de creștere profesională, proiecte captivante și un mediu de lucru plăcut. Explorează oportunitățile de carieră disponibile și vino să realizăm împreună lucruri extraordinare!
DE CE SĂ ALEGI O CARIERĂ LA HIDROSTYLE?
Inovație în industria wellness: Lucrezi cu cele mai noi tehnologii în domeniul piscinelor, saunelor și jacuzzi-urilor.
Dezvoltare profesională continuă: Oferim training-uri specializate în tehnici de construcție pentru centre spa și echipamente wellness.
Proiecte diverse:De la piscine rezidențiale la centre spa comerciale, vei contribui la crearea unor spații unice de relaxare.
Echipă dinamică: Alătură-te unei echipe de profesioniști, ghidată de manageri cu vastă experiență în industria spa şi welness.
POZIŢII DISPONIBILE
REPREZENTANT VÂNZĂRI
Deschidem porțile pentru un nou coleg în echipa Hidrostyle!
Colegul nostru poți fi chiar tu, dacă ești orientat spre obținerea rezultatelor performante.
Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra în echipă și implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obții rezultate performante alături de noi.
Ce este nevoie să deții:
Experiență în vânzări într-un domeniu tehnic pe segmentul produselor premium
Studii superioare finalizate
Foarte bune abilități de vânzare și negociere
Excelente abilități de ascultare activă și comunicare eficientă
Foarte bune abilități de organizare și planificare, având ca obiectiv obținerea rezultatelor performante
Capacitate de urmărire și implementare a pașilor vânzării și de identificare a semnalelor de cumpărare
Gândire analitică și atenție la detalii
Competențe de limba engleză la nivel mediu
Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant.
Responsabilități:
Administrezi și dezvolți bazele de leaduri și de clienți ce îți sunt alocate, în vederea atingerii obiectivelor de vânzări
Organizezi întâlniri în showroom cu potențialii clienți sau/și partenerii de business
Realizezi ofertele de vânzări pentru potențialii clienți
Închei contractele cu clienții și urmărești derularea acestora
Menții și dezvolți relația cu clienții existenți
Monitorizezi mediul concurențial și transmiți în timp util informațiile relevante către managementul organizației.
Ce oferim:
Salariu fix atractiv
Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare
Bonusuri în funcție de performanța realizată în muncă
Îți desfășori activitatea profesională într-o organizație care te încurajează să te dezvolți din punct de vedere profesional
Participi la training-urile tehnice și de vânzări ale organizației
Climat organizațional pozitiv ce valorizează respectul și învățarea
Instrumente de lucru: laptop, telefon.
Activitatea se desfășoară la punctul de lucru situat în: Str Mihai Eminescu nr. 18, Tunari, Ilfov.
Este o modalitate de a deprinde experiență în muncă în cadrul companiei Hidrostyle, pe o perioadă de trei luni, în urma căreia dacă ne potrivim poți continua colaborarea cu noi. Experiența este plătită și în tot acest timp vei putea interacționa cu profesioniști în domeniul în care urmezi studiile.
Ești eligibil pentru un program de internship dacă ești absolvent de liceu tehnic/școală de formare profesională în domeniul instalațiilor electrice, sanitare, /facultate sau master într-un domeniu tehnic.
Electrician/Instalator
Ce este nevoie să deții:
Studii de licență sau master finalizate în domeniul tehnic (electric, electromecanic, construcții, inginerie, sau profil conex)
Pasiune pentru tehnologie
Abilități de rezolvare a problemelor și gândire analitică
Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă
Permis categoria B
Competențe de limba engleză nivel mediu
Responsabilități:
Participi activ la proiectele tehnice din cadrul echipei
Te deplasezi împreună cu un membru al echipei, în vederea soluționării solicitărilor tehnice venite din partea clienților
Propui soluții în vederea rezolvării provocărilor tehnice
Ce oferim:
Oportunități de învățare practică prin implicarea directă în cadrul multiplelor proiecte interne
Echipă profesionistă care îți va oferi îndrumare și sprijin pe tot parcursul programului
Salariul net de 2.500 lei
Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare
Diurnă și cazare atunci când se efectuează deplasări
Program, Luni-Vineri: 09:30-18:00
Posibilitate de angajare la finalul programului de internship
Reprezentant de vânzări
Ce este nevoie să deții:
Studii de licență sau master finalizate într-un domeniu tehnic
oarte bune abilități de vânzare și negociere
Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă
Permis categoria B
Competențe de limba engleză nivel mediu
Responsabilități:
Administrezi și dezvolți bazele de leaduri și de clienți ce îți sunt alocate
Organizezi întâlniri în showroom cu potențialii clienți
Realizezi ofertele de vânzări pentru potențialii clienți
Închei contractele cu clienții și urmărești derularea acestora
Ce oferim:
Oportunități de învățare practică prin implicarea directă în cadrul multiplelor proiecte interne
Echipă profesionistă care îți va oferi îndrumare și sprijin pe tot parcursul programului
Salariul net de 2.500 lei
Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare
Program, Luni-Vineri: 09:30-18:00
Posibilitate de angajare la finalul programului de internship
Programul de internship se va derula în perioada: octombrie – decembrie 2024.
Activitatea se desfășoară la sediul nostru din str. Mihai Eminescu nr. 18, Tunari, Jud. Ilfov și la clienții companiei.
Pre-selecție în baza CV-ului în care verificăm cerințele minime (domiciliu, experiență anterioară, permis auto etc.).
Etapa I: interviu telefonic cu cei selectați în care suntem interesați de distanța domiciliu-job și competențele profesionale.
Etapa II: interviu fizic/online, în care dorim să cunoaștem mai bine candidatul și vrem să verificăm nivelul competențelor profesionale printr-o serie de metode specifice (întrebări, teste, solicitări de referințe etc) și potrivirea cu valorile organizației.
Etapa III: interviu fizic cu superiorul direct.
Etapa IV: Ofertă de angajare și stabilirea condițiilor de colaborare.
Durata procesului de recrutare: aprox. 2 săptămâni.
Sunt contactați doar candidații selectați pentru fiecare etapă.
CUM LUCRĂM?
Dezvoltăm relații pe termen lung și ne concentrăm pe identificarea soluțiilor potrivite pentru clienții noștri.
Ce căutăm: persoane care înțeleg importanța comunicării și a lucrului în echipă, integre, adaptabile, cu capacități de planificare și organizare, orientate către rezultate, cu inițiativă și dorință de implicare, care vor să progreseze.
Ce oferim: mediu de lucru optim pentru atingerea performanței, programe de training pentru dezvoltarea competențelor principale în raport cu responsabilitățile postului, pachete de lucru atractive (adaptate fiecărui post), bonusuri de performanță.
CUM APLICI?
Suntem mereu în căutare de oameni dedicați, motivați și profesioniști, cu o bună înțelegere a domeniului nostru de activitate. Crezi că te potrivești descrierii?